And I still taste it on my tongue

Åkte ju som sagt till Micke igår efter skolan - därav det dåliga bloggandet. Mys mys mys. Kan inte komma på ett bättre sätt att spendera en måndagkväll. You're the greatest. Tanken var att jag skulle ta sista tåget hem som gick 22:05, men nej, nej, nej. Det är ju så svårt att slita sig! Istället spenderade jag natten där också, vilket betydde att jag inte behövde missa Roast på Berns! Att jag sen fick spendera ännu mer tid med någon jag tycker något så fasligt mycket om var ju inte fy skam heller!

Att vakna imorse däremot, det var som en fet jävla Hulk-käftsmäll. Bättre har man ju mått och fler timmar har man ju sovit. Men åh så glad jag är över att jag slapp vakna upp själv. Spenderade sedan 1,5 timme på tåget från Eskilstuna till Stockholm med att läsa Flickan som lekte med elden och sen lägga mig i halv fosterställning på stolen och snarka.

Nu är det hål i en sissådär tre timmar eller något. Jag ska återigen lyssna igenom Three Days Grace senaste platta. Jag känner mig lite kluven faktiskt.

Boys Like Girls - Love Drunk

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0