Welcome to the machine

Det blev inte Bröllopsfotografen, men det kanske var lika bra det! För istället blev det Up (eller Upp om man vill vara lite svensk). Den sågs i 3D, vilket var första gången för mig men helvete - det var riktigt coolt ju! Och som jag skrattade. Det tog aldrig slut. Det bara öste ut ha efter ha efter ha ur min mun. Och alla som hört mig garva vet att jag gör det sjukt jävla högt. Utan tvekan den roligaste animerade filmen jag sett. Skrattade så jag grät och fällde dessutom några tårar för att det var så fin story! Jag tror att vårat sällskap på 8 pers garvade högst i hela salongen. Vi var dessutom snyggast i 3D-glasögonen.

Bowling hann vi med innan. Jag gick ut och strike-ade på första. Det gäller ju att lägga ribban högt, som sagt! Dessvärre förlorade jag första omgången.. Men vann andra, med stor marginal! High fucking five på den, för det satt finfint. Det här med bowling kanske kan börja bli min grej. Synd bara att jag tycker att det är roligare att garva åt andras misstag än att själv agera.

Riktigt jävla rolig kväll med riktigt sköna människor. Nu ska jag kolla dagens Idol-program och mysa i sängen. Det enda som saknas är Micke. Men livet är inte rättvist så jag får snällt bädda ner mig själv.


[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0