The truth hurts



Omtumlande dag. Sjukt mysigt att slippa vakna upp själv imorse, låg självklart och drog mig betydligt längre än vad jag brukar. Sen lämnade jag Mike hemma i sängen och gav mig av mot skolan. Och det var där någonstans som helvetet brakade loss. Med tanke på att min läsarskara inte består av några få känner jag inte för att ta upp det, men det innehöll bråk över telefon och lite tårar ovanpå det.

Sen gick jag och var nervös resterande skoldag. Anledningen till detta var att jag efter skolan tog tåget hem, blev upphämtad vid stationen av baby och sen bar det av till doktorn. Var mina boobies som skulle undersökas, och man kan väl säga som så att det gick både bra och dåligt. Men jag har fått en ny tid.. The truth hurts och något fel är det tydligen. Kunde i alla fall inte ha bett om ett bättre stöd, du är bäst.

Nu är jag lämnad själv. Lika tråkigt som vanligt och sängen ser enorm och inte alls inbjudande ut. Jag ska i vilket fall som helst inta den. Tillsammans med a good friend of mine - matteboken. Känn hur ironin bara flödar över. Även Flickan som lekte med elden åker med, de 10 sista sidorna ska avverkas.. vilket betyder att jag kan börja på sista boken imorgon!

I'm out of here, babies

[Kommentarer ]
Postat av: my

Oj. Hoppas verkligen inte att det är något. :(

2009-10-12 @ 22:26:42
URL: http://karmakiddo.blogg.se/
Postat av: viking

Two thumbs up för bloggen!.

2009-10-13 @ 08:54:37
URL: http://insaneideas.blogg.se/
Postat av: bexkex

!!! håller tummarna för dig min sköna! måste träffas någon dag snart.

2009-10-13 @ 20:27:47

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0