The lost get found

Såg första avsnittet av Flashforward igår och jag tänker då fan se det andra idag. Absolut inte det bästa jag sett, men det var bra i alla fall och fruktansvärt spännande. Men innan dess ska jag kolla senaste The Hills och The City! Mums på serier.

Sprang runt inne i stan idag och letade efter en cool orkesterjacka. Men de jag hittade var inte så jävla snygga som jag hade önskat. Fan vad svårt det ska vara att hitta sånt man vill ha när man har en klar bild i huvudet av hur man vill att det ska vara! Istället fastnade jag för en grym väska från Gina Tricot. Plocka bara bort kedjan så blir det en kickass partyväska! Dessvärre fick den inte följa med hem, för jag får ju inte. Det gör visserligen bara att jag vill ha den ännu mer..


[Kommentarer ]
Postat av: Charlie

tycker du ska köpa en dånisf? :)



de är ingen tröja eller tischa det är ett linne :D

2009-10-21 @ 21:31:18
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: Josie

snygg väska! jag är så jävla sur för min väska som jag köpte på gina nyss du minns? dragkedjan har pajat på den så den går inte att stänga längre :( depp!

2009-10-21 @ 23:25:36
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0