The future is yet to come

Jag är trött, den här dagen har verkligen tärt på alla mina krafter. Egentligen borde jag redan ligga i sängen vid den här tiden och snarka (eller göra konstiga ljud) i kudden. Men jag är en mästare på att hålla mig vaken lite, lite för länge. Och en stund till hade jag faktiskt tänkt pina mina ögon. För jag har hittat en ny serie som jag tänkte belöna mig själv med att kolla på. Mattelektionen är ju faktiskt inställd imorgon, så lite längre får jag sova! Flashforward heter den i alla fall, taglinen löd: "Everyone in the world will get a flash of their own future" - vilket räckte för att få mig hooked! Låter som något som kan vara riktigt jävla bra.


[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0