Something for nothing


Jag får verkligen inte spendera pengar imorgon. Eller egentligen fattar jag inte vad jag dillar om. Klart jag får! Jag känner ett sånt enormt behov - och då är det inte mer än rätt att jag tar tjuren vid hornen och pleasar min själ. Man ska inte säga nej när man egentligen vill säga ja. Och jag överlever det här, på något sätt. Pengar finns, som en man vid namn Oliver en gång sa.

Dessutom gör jag bröstundersökning nummer två imorgon och då får man belöna sig själv! Dessutom vill jag ha något nytt till helgen, eller så är det bara en jävligt bra ursäkt.

[Kommentarer ]
Postat av: Denise

Ja polisen är grym, skulle lätt kunna ha den :D

2009-10-29 @ 11:16:18
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0