Power to the music

Såg några minuter på LA Ink igår innan Patrik 1,5 började. De var och såg Mötley under deras Crüe Fest-turnée och herre min gud vad jag bara ville tillbaka till Peace & Love på en gång. Utan tvekan en av de mäktigaste stunderna i mitt liv. Utan tvekan en av de roligaste veckorna i mitt liv. Den ledde ju dessutom till att jag spenderar den här veckan i Eskilstuna och inte hemma. Det är inte fy skam!

Imorgon är första bandsläppet. Säkert helt okända eller tråkiga svenska band. Men ändå, det är som lilla julafton ju! Och nästa år blir bättre än det här året, jag bara vet det.


[Kommentarer ]
Postat av: M

åh man tackar :)tihi

2009-10-26 @ 20:02:56
URL: http://lifeguard.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0