Light with a sharpened edge

Är nu hemma hos Micke igen - couldn't be more satisfied. Han duschar, jag dricker öl och passar på att skriva ett blogginlägg. Var tidigare med honom, Sandra och Nisse och letade kläder. Finare och bättre smakråk än mig kan man ju knappast ha med sig. Helt ärligt talat, jag vet vad jag pratar om. Dessväre tyckte varken han eller Nisse (Misse om man slår ihop båda) att jag och Sandra var roliga att ha och göra med. Vadå? Vi är bara ärliga och säger vad vi tycker - och när någon ser ut som en statist från Emil i Lönneberga då är det inte mer än rätt att man yttrar sig om det!

Kvällen bjuder på mat tillsammans med 7 andra. Jag som knappt kan dricka öl, eller svälja mitt eget saliv för den delen, endast på grund av att halsen stretar emot lär ju få kämpa som en riddare för att få i mig någon mat. Men trevligt, det tvivlar jag inte en hundradels sekund på att det kommer bli.

Nu kom min fotbollshunk - förlåt, men det är bara så kul ut ur duschen. Jag föredrar dock mysfarbror, bara för att han hatar det. Mums. Är inte varje dag man bjuds på en halvnaken kropp bara sådär! Me like. Dags för mig att göra något åt mitt hår och kanske, kanske kladda lite på min dude.


[Kommentarer ]
Postat av: rebecca

sv; om jag inte minns helt fel så ja, give it all spelades ;D

2009-11-01 @ 23:00:15
URL: http://daddywontbehometonight.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0