I swear this time I mean it

Helvete vad den här dagen har varit dålig! Jag vet inte vad det är men jag känner mig instängd, konstant. Och jag orkar inte med skolan, jag gör fan inte det. Och så blir jag arg på mig själv för att jag är på så dåligt humör. Dagen började inte så jävla bra om man säger så.. Leggingsen sprack på väg till skolan, raffigt värre att ha en fet reva precis under röven. Gick alltså och flashade hud för hela skolan. Och hela Slussen också för den delen.

Något som dock var fruktansvärt jävla positivt var att min bror var skyldig mig både choklad och cola, så det väntade på mig när jag kom hem! Och har precis börjat ta mig igenom Mayday Parades senaste platta och åh åh åh. Det här är anledningen till att jag älskar musik mer än något annat i hela fucking jävla världen: Man glömmer verkligheten för en stund.


[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0