Here's what I would call love



Tog mig igenom fyra nya album under gårdagen. Och ALLA var mer eller mindre bra, vilket alltid är lika jävla härligt! Mustasch senaste var utan tvekan det största happypill-et. Jag har inte varit något vidare fan tidigare, men fy fuck så bra det var. Där The Man The Myth The Wreck, The Audience Is Listening, I'm Frustrated och Lonely var helt sjuka solklara favoriter. Helvete vad det ska lyssnas på den där plattan framöver.

Även Paramores nya var riktigt bra. Vilket jag också hade förväntat mig. Framför allt Brick By Boring Brick var grym, riktig live-låt.

AFIs platta diggade jag också, även om den inte var så speciell. Och Kate Voegeles A Fine Mess som jag inte lyssnat igenom ännu hamnade på plus-sidan! Där Lift Me Up, som spelades i söndagens One Tree Hill-avsnitt kommer ljuda ur högtalarna många gånger.

[Kommentarer ]
Postat av: Anonym gangstah

Fo' real?

2009-10-01 @ 13:02:28
Postat av: sandra

Det är den verkligen!



HAHA! Ja, det är ju så jävla mättande :D

2009-10-01 @ 18:36:01
URL: http://ksandra.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0