Hanging on

Jag skriver det här blogginlägget endast för att hålla mig själv vaken. Micke anländer snart och jag skulle kunna somna vilken sekund som helst. Lyssnar på lite kickass bra musik i form av Skid Row och rensar bland mina playlists på Spotify. Var inne i stan tidigare under dagen med Natalie. Ja, pengar spenderades. Blev en tröja från H&M, en från Weekday, leo-strumpbyxor och även ett halsband med två plektrum! Blir sjukt snyggt tillsammans med min signatur-blixt (som är på villovägar för tillfället). Käkade även middag i Kungshallen tillsammans med hennes pojkvän. Sen drog de på bio och jag tog tåget hem, där någon skitit i en av vagnarna. Nej, jag skämtar inte.

För övrigt var det Stockholm Zombie Walk idag. Jag och Natalie hamnade mitt i tåget och det var då fan inte roligt. Sket nästan på mig när en brud med röda linser och utsmetat låtsasblod i ansiktet kom waaaaay too close. Jag brukar aldrig påstå att människor är konstiga, för man ska få syssla med vad fan man vill. Men wtf?! En zombie-walk?!

Over and out, nu dör jag snart.

[Kommentarer ]
Postat av: Jennifer

Sv; Jag med! Ibland blir jag så trött på all annan rock att riktig rock'n roll känns bäst helt enkelt! Jag lyssnade på Dick Brave, aldrig hört honom förut men en del låtar var riktigt bra! :)

2009-10-10 @ 23:19:54
URL: http://lastnightstrash.devote.se
Postat av: Malin

En zombie Walk? Jag har aldrig hört talas om det men det är ju lätt värt ett besök sen

2009-10-11 @ 17:31:41
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: V

jag hade tänkt vara med i zombie-promenaden!

2009-10-11 @ 18:58:52
URL: http://frokenrundberg.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0