All we know is falling

God morgon. Måndagar brukar aldrig vara speciellt jobbiga, jag kan liksom alltid ha i åtanke att jag börjar 11:50 och endast går i skolan 2,5 timmar. Men fy helvete, den här morgonen är inte nådig. Sitter i köket och stirrar omkring mig, lyssnar på Paramore och undrar när någon ska komma glidandes på en Harley och rädda mig bort härifrån. Eller när någon ska ge mig ett samtal och glatt meddela att 'jo, det är sant, vi ska till London NU'. Vad tror ni, finns det en chans? Eller ska jag bara ge upp mitt patetiska tänkande och klä på mig istället?

[Kommentarer ]
Postat av: M

i know! sexy sexy sexy :D:D:D:D:D

2009-10-05 @ 21:57:44
URL: http://lifeguard.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0