All that I wanted was you



Calle Kristiansson - Wish You Were Here

Jag säger att allt blir vad man gör det till! Jag kunde ha valt att ligga och tjura i soffan över att den här fredagen inte hade något alls att erbjuda. Men nej för i helvete! Idol rullade i bakgrunden (Calle, you rock) samtidigt som jag hetsåt diverse onyttigheter. Det gick så långt att min mage, som annars aldrig går att spänna ut såg ut som en jävla gravid-mage! Mamma skrattade ljudligt då jag letade upp henne och frågade om hon ville klappa lite på kulan som putade ut under Ramones-tröjan. Testade även T.E.N.S vilket var bra jävla mycket läskigare än vad jag trodde! Kändes som att någon vred om armen samtidigt som jag inte kunde kontrollera den. Prövade  även olika akrobatiska rörelser i soffan, då jag är helt oförmögen att sitta still på samma plats i den. Nu är jag slut, finished, tired as hell.

Morgondagen bjuder på shopping och middag inne i stan. Ska dit på en blixtvisit på eftermiddagen. Och på kvällen kommer min fotbollshunk (hahaha, förlåt, var bara tvungen) hit. That's a fine fucking saturday.

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0