To be alone with you

Har inte bloggat på hela helgen, anledningen till detta är att jag har haft Micke här. Vi har i princip inte gjort någonting. Kollat TV, sovit och ätit. Det var ytterst jävla nödvändigt för min del då jag varit sjuk hela helgen. Först var det bara halsen, gjorde galet ont och jag kunde inte svälja, sen blev jag extremt förkyld. Detta utökades med en ihärdig huvudvärk. Och igår kväll innan Micke åkte låg jag död i soffan med hög feber. Kul, kul.

Jag som hade bestämt mig för att härda ut skolan även om jag var sjuk. Men det är fullt omöjligt i det tillstånd jag befinner mig i just nu. Fan vad arg jag blir. Orkar inte vara sjuk mer.

[Kommentarer ]
Postat av: rebecca

sv; SÅ JÄVLA FIN



krya!!

2009-11-16 @ 15:24:53
URL: http://daddywontbehometonight.blogg.se/
Postat av: sandra

TACK :D nej, jag låna ett par av en rocker från klassen :D



Nu får du ta och krya krya krya, för jag har planer för oss på fredag & lördag, så bäst du pallrar ditt arsle till Eskilstuna ;)

2009-11-16 @ 19:08:01
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Samma här ;)

2009-11-16 @ 21:12:50

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0