The kids aren't alright

Fruktansvärt jobbig dag. Jag är helt slut. Däckade en stund på tåget hem och vaknade upp.. illamående och helt yr. Bussresan hem var ett helvete, trodde att jag skulle kräkas. Kände av att jag var sjuk redan i fredags, men jag är inte den som säger nej till en fartfylld helg så det fick skjutas upp. Och nu kommer det, vällande över mig som en stor fet våg.

Nu ska här göras varm choklad och sen blir det soffan med senaste avsnittet av Flashforward. Har ännu inte lyckats få i mig maten som stod och väntade när jag kom hem. Men nej, det känns inte så lockande. Inte alls faktiskt.

[Kommentarer ]
Postat av: Kalsson

Jag saknar dig!

2009-11-03 @ 20:02:19
URL: http://kalsson.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0