It ain't easy

Fruktansvärt seg dag. Jag är tröttare än vad jag trodde var möjligt, arg över att min förkylning aldrig lägger sig, helt varm i hela ansiktet och fruktansvärt förbannad över att Steven Tyler lämnar Aerosmith. Du kunde inte ha väntat några år?

Raderade de två Greatest Hits-inläggen, insåg att det skulle ta mig alldeles för lång tid att fortsätta på det sättet så nya kommer upp snart. Har +50 album från 2009 som varit riktigt bra. Och jag vet att ni älskar mina musiktips. Nu ska jag återgå till att lyssna på ännu ett nytt album och sen blir det senaste The Hills och The City.

[Kommentarer ]
Postat av: thilda

sv; eller hur! men dom har hur snygga ringar som helst i den där turkaffären i täljehuset. den som ligger brevid konsum.

2009-11-11 @ 19:47:42
URL: http://thildss.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0