I'm unstoppable

Åh, jag hatar tjejer och deras eviga skitsnack. Give me a fucking break och prata om något roligt istället! Jag är van sedan tidigare vid att ständigt höra skit som sägs om mig. Jag är van vid att folk sprider vidare saker jag har sagt i förtroende och jag är även van vid falska leenden från folk som egentligen inte tycker det minsta om mig. Fan som jag är less på det här.

You can talk all you want, but my skin is really thick.

[Kommentarer ]
Postat av: Emily

Jag kan förstå att folk snackar skit om dig och jag kan förstå att du tycker att det är jobbigt (även fast man försöker låta bli att lyssna). Men helt ärligt, du är ju så jävla cool att det vore konstigt om inte folk pratade om dig och jag tycker enbart att du ska ta det som en komplimang - för det är ju helt klart ett tecken på att du är väldigt intressant.

2009-11-06 @ 07:46:39
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0