I'm still rockin'

Loggade precis in på bloggen och möttes av en ganska rolig kommentar. Någon, som kallar sig för Gossip, känner tydligen ett enormt hat mot mig. Eller, så tycker hon bara att jag är så fruktansvärt cool att hon måste spy lite galla över mig för att själv känna sig lite bättre.

Hon tar upp en hel del saker som jag inte visste om. Tydligen är jag känd som fjolla. Jag visste faktiskt inte att jag var känd, men det var ju himla snällt att du talade om det för mig, lilla vän. Sen har hon (eller möjligtvis en han, men jag tvivlar) jävligt bra koll - jag leker tydligen att jag går på konserter. Hm.. om jag förstår henne rätt så brukar jag hemma, i min ensamhet, leka att jag går på konsert. För så gjorde man väl när man var liten och lekte?

Den största konserten jag varit på låg söder om Södertälje och var gratis. Jaså, det säger du? Den största konserten jag varit på var Bruce Springsteen Ullevi. Nu är ju inte jag sådär jättebra på geografi, men Göteborg ligger väl ändå inte söder om Södertälje? Sen var den visserligen gratis, för mig, för det handlar om kontakter, som du vet. Fast hon kanske menade Mötley Crüe som jag faktiskt såg i somras? Eller, Borlänge ligger ju inte söder om Södertälje, va? Och nej, det var inte gratis.. Så inte den heller! Attans osis att vi inte hittar varandra där - Gossip Girl.

Sen kommer en massa oläslig text i form av: "No tatto No pappon närmast tatto du kommer är med färgpennor från BR! FJANT!". Säger lite mer om dig, än vad det gör om mig faktiskt. Och konstigt att jag inte har någon tatuering när jag inte ens nått åldern ännu. Jag är ledsen, men jag vill göra den på ett seriöst ställe där de är noga med att inte göra på någon som är under 18. Kom tillbaka om ett år, fröken, så ska du få se att jag inte längre behöver kladda ner mig med färgpennor från BR.



[Kommentarer ]
Postat av: rebecca

GRATISKONSERTERN VAR JU VID CENTRALEN SÅKLART!!

alltså hahahahha sånnadär borde skjutas och skickas till giljotinen eller vad det nu heter, man kan ju inte annat än att skratta

2009-11-18 @ 17:52:53
URL: http://daddywontbehometonight.blogg.se/
Postat av: mattan

hahah massa + från min sida till dig klemetz!

2009-11-18 @ 19:41:46
Postat av: Josie

Läste den där kommentaren och det var så jävla löjligt skrivet verkligen, ännu mer irriterande att hon har lösenordsskyddad blogg - patetiskt. Tragiska människa.

2009-11-18 @ 20:27:17
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: white trash

helt rätt, damen. du är förbannat jävla ball. jag vill påstå att detta skulle kunna jämföras med ngt i stil med att denna gossip-jubel-idiot desperat försöker hoppa på dina tår. men hon missade en liten detalj. du har järn i ryggraden och oavsett vilka skor som skyddar dina tår, så hoppar hon på stålhätta.

2009-11-18 @ 20:48:39

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0