Jag skulle aldrig självmant åka på en kryssning

Har Färjan som bakgrundsljud. Jag kan inte titta på det, har alltid haft förutfattade meningar om de som självmant väljer att åka på kryssning men min pappa skrattar rått åt det. Och jag var till och med tvungen att anpassa ett avsnitt av Dexter efter Färjans starttid!

Imorgon väntar 2 timmar nationellt prov i matte. Känns ju.. jättekul. Därför ska jag nu ta med min gul-rosa kalufs till duschen och köra lite silverinpackning och allmänt duschmys - don't get me wrong. Och sedan blir det sängen - med min långtråkiga bok En oväntad semester som jag bara känner att jag måste läsa ut. Jag menar, den kan ju faktiskt bli bra helt plötsligt?

[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Skulle du vilja hjälpa mig att dela in arkivet i 2008 och 2009, som du har gjort? Hajar inte hur man gör -_-

2009-05-19 @ 12:12:46
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Alexis

Den boken gjorde mig otroligt besviken, den blir inte bättre dessvärre. Hennes andra böcker var mycket bättre, men du kan ju ge den en chans. Hatar när man känner att man måste plåga sig igenom en bok, känns så onödigt att börjat läsa den annars.

2009-05-19 @ 12:42:17
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

kryssningar är mysiga :) God mat, tax free, och sitta och sola samtidigt som man ser fina sthlms skärgård!

Sov så gott!

2009-05-19 @ 22:46:29

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0