Oi to the world!

Blogg.se strulade igår. Därför det förra inlägget såg lite stört ut! Sitter i skolan nu, ska snart hem. Pular fortfarande med min hemsida, det börjar likna någonting nu - men fortfarande är det en hel del kvar!

Note to self: Berätta om mus-dramat senare!

[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Ja, jag förstår att det är lite krångligt. Jag gick in på designadinblogg.se och läste lite snabbt om det (försökte också, men verkade satans knepigt) så jag förstår vad du menar med att man måste lägga till månaderna efter som. Dock får du gärna göra det åt mig, och kanske bara försöka förklara hur man lägger till nästa månad. Om jag inte upptäcker det själv när du väl fixat det då, ofc. Jag märker väl :P

2009-05-19 @ 16:16:22
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0