Michaela/Gwen = fucking fabulous


På min skola har man tydligen varje år någon form av maskerad - don't ask me why. Den här maskeraden äger då rum imorgon och temat är kändisar. Därför kommer jag att gå som en blandning mellan mig själv och min absoluta favorit Gwen Stefani imorgon. Lite kul är det faktiskt, det måste jag erkänna. Jag älskar att klä ut mig! Även om det inte blir så mycket utklädnad..

[Kommentarer ]
Postat av: Anonym

hon är nog världens vackraste kvinna.

2009-05-19 @ 20:17:57
Postat av: Anonym

Men snyggt! Kommer bli perfect. Själv hatar jag att klä ut mig, mest för att jag aldrig lyckas klä ut mig till något bra som folk verkligen ser vem/vad jag är, men också för att jag trivs bäst som mig själv, haha ;D



Föresten, strunt i det där med arkivet. Jag orkar inte hålla på, haha

2009-05-19 @ 20:36:59
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Emily

Gwen är nog en av snyggaste kändisarna ever! Åh, jag är nästan lite kär i henne, hihu.

2009-05-20 @ 07:13:36
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0