Jag behöver seriös jävla hjälp, på en gång

Jag behöver hjälp. Av någon som är kunnig på webbdesign, för det här klarar jag fan inte av själv. I Safari ser allt bra ut, men i Firefox får bild-länken till Bloglovin' en ful jävla ram runt sig. Detta är även ett problem jag har haft förut när en bild ska länka någonstans. Jag har valt att ta bort ramen genom border: none; i stilmallen men inget händer.

VAD FAN SKA JAG GÖRA?!

[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Hmm, jag ser ramen i Explorer också. Jävligt skumt, fattar inte varför de ska se bra ut i en webbläsare men förjävligt ut i en annan. Dock brukar de gå ett tag, och sedan ser det bra ut i alla. Så du kanske kan vänta ett tag och se om den försvinner i Firefox och Explorer också?

2009-05-18 @ 16:51:58
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0