I'm such a crybaby

Jag försöker alltid vara stark utåt sett, men inuti mig har det idag pågått ett krig. Har övertalat mig själv gång på gång att jag inte ser förjävlig ut i mitt nya hår. All övertalning försvinner dock så fort jag ser mig själv i spegeln, det SER sjukt ut. Jag SER sjuk ut. Jag är dock fortfarande glad att jag gjorde det och jag är min frisör evigt tacksam för det bra jobbet. Men, jag har aldrig någonsin känt mig så stört ful och trashig som nu. Så fort mamma hämtade mig på stationen idag började jag grina.. Så fort jag pratar om mitt hår vill jag grina. Jag vill ha bort det gula och laxrosa nu..

[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Åh, jag vet precis hur det känns. När jag färgade mitt hår brunt för typ två år sedan grinade jag som en jävla galning så fort jag såg mig själv i spegeln. Jag ångrade mig så in i...



Men jag tycker som sagt ändå att ditt hår blev bra, för det är verkligen JÄTTESVÅRT att få bort röda pigment från håret. Men jag förstår ändå att du inte vill ha gul/rosa hår. Hade jag varit du hade jag nog gjort ännu ett frisör-besök, eller köpt en nyansering och gjort hemma.

2009-05-07 @ 20:27:48
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Josie

Men en nyansering törs du he i! Det är sån som försvinner efter ett tag, allt eftersom du duschar. Sedan kan du ju fråga frisören om någon nyansering som passar ditt hår, om du inte törs välja en själv :)



Hur går det med headern, btw? (a)

2009-05-07 @ 22:44:23
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0