The Hills, season one/episode one - 'New City, New Drama'


Åkte hem från skolan. Är så sjukt förkyld och hostar och nyser konstant. Man kan inte få allt här i världen. Någon glömde tydligen att ge mig ett fungerande immunförsvar. Bestämde mig för att kolla om The Hills från början i min ensamhet. Det är ju trots allt en av mina favoriter. Och om det skulle finnas någon som inte har sett det eller bara missat början så kolla, kolla, kolla! Eller så kan ni ju bara kolla om från scratch, precis som jag!

[Kommentarer ]
Postat av: Josefine

Jag ska kolla om från scratch, någon gång när jag har tid.



Och jaaa, jag tycker det var döroligt att se hur lite den där killen brydde sig om sin flickvän i den situationen. Nog för att jag hade slaktat min pojkvän om han betett sig så, men iaf

2009-03-31 @ 11:13:31
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0