Fuck you bitches

Hur jag än är och vad jag än gör så är det fel. Det är alltid någon som måste sätta näsan i vädret och visa sitt missnöje. Det har aldrig varit okej att se ut som jag gör, att göra de val jag gör och att bestämma hur jag själv vill ha min tillvaro. Alla andra ska tydligen vara med och bestämma, komma med åsikter som osar negativ underton. Men jag vill inte lyssna. Det har jag aldrig velat och heller aldrig gjort. Så bara lägg ner med allt jävla skitsnack om hur och vem jag är. Jag gör vad jag vill med mitt liv och skiter fullständigt i om jag passar in eller inte. Ni andra som vill rätta er efter "rätt och fel" i samhället och som tar stor hänsyn till andras åsikter om er själva får gärna göra det. Men försök inte omvända mig. För det är ett mission impossible. Att göra som andra vill har aldrig fallit mig i smaken och aldrig gett mig något positivt. När ni ligger och sprattlar på botten har jag istället nått dit jag vill i livet.

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0