You can do this, baby, oh, if you try

Nu ska vi prata allvar kära läsare. Jag har blivit förälskad. Nykär. Kalla det vad ni vill! Jag har ont i magen men jag älskar det så jävla mycket. Och allt är Mickes jävla fel! Här har ni vad jag skulle vilja kalla real fucking love:

Shinedown - Simple Man


1,25 in i låten och jag är totalförlorad.

[Kommentarer ]
Postat av: kristina

Det är dom verkligen, vilket är extremt tråkigt. Tänk om alla tjejer kunde sluta ta allt så personligt. Det gör dom väl till tjejer, men tex du hör inte av dig på ett tag vill du inte vara vänner längre eller? Man typ skämtar du med mig... USCH nej jag är så trött på tjejer som bara ska skapa drama!!!!!

2009-07-07 @ 23:41:09
URL: http://kristinask.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0