You can do it

Har inte varit hemma alltför länge och tänkte nu ta itu med matten. Känns inte det minsta lockande, inte det minsta kul. Men vad fan ska jag göra? Jag ligger så fruktansvärt mycket efter. Har dock kortat ner tiden till en halvtimma. Jag insåg att en timme inte skulle fungera för mig. Jag är inte gjord för att räkna matte och tänker därför inte trotsa 'naturens lag'. Drar igång världens bästa Spotify-spellista med alla favoriter i och försöker ta mig igenom i alla fall tre tal. I can do it, I can do it!

[Kommentarer ]
Postat av: Anonym

du kan inte, du suger

2009-12-01 @ 21:13:11
Postat av: sandra

JAA! och den kostar bara 300, jag vill haaaaa! måste kolla om den finns i helgen

2009-12-01 @ 22:45:31
URL: http://ksandra.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0