You beat me black and blue

Äntligen är denna helvetesjul över. Firar som vanligt, år ut och år in; tvådagars. Först hos pappa och sen hos mamma eller tvärtom. Har varit runt på alla möjliga ställen och ätit äcklig julmat som man blir övermätt av. Och sen petat i mig efterätt efter efterätt som alltid ska serveras. Varför tackar jag inte bara nej?

Har fått en hel drös med julklappar, som jag tackar, bugar och bockar för. Peace & Love-biljett, Buddy Holly-biljett, Skullcandy-hörlurar, Kat von D:s bok High Voltage Tattoo, Nikki Sixx bok Heroine Diaries, One Tree Hill säsong 1, pengar, kläder, smink och annat småtjaffs. Tycker verkligen inte om julen, skulle kunna stå över alla julklappar även om jag är extremt glad över dem.

Inviger för övrigt mina Skullcandy-lurar just nu. Skönt att ha några andra än ett par trasiga Koss som mördat mina öron. Lyssnar på arg musik på högsta volym. För ja, inte nog med att jag hatar julen så är det här en jävligt jobbig kväll. Har gått runt med gråten i halsen de senaste två timmarna, velat mellan olika tankar och alternativ. Inte för att jag kommer någonstans med mina funderingar mer än att orsaka ännu värre skada. Vill bara slå mig själv hårt och svimma av för en kort stund. Klarar inte av att vara själv med ord som bara dunkar i huvudet.

Inte nog med all jävla misär så fungerar det inte att synkronisera min iPod. Känns ju jävligt kul.

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0