No one sleeps when I'm awake

Blir inte så jävla mycket bloggning när jag är i Eskilstuna, fast jag antar att det är förståeligt. Men nu under tiden Micke håller på och testar sina nyårskläder så passade jag på. Av den enkla anledningen att det här kommer att bli mitt sista inlägg. För i år.

Igår var jag, Micke, Nils-Robin och Sandra i Västerås för att käka och kolla bio. Maten var något så fruktansvärt god så det var munorgasm från början till slut. Mums, fläskfilé in my heart. Satan vad jag älskar det. Sedan var det Avatar som stod på schemat. Tråkigt nog fanns inte 3D, så vi fick se vanlig version. Filmen var riktigt bra, det var den. Men jag hade verkligen velat se i 3D, för nu gick man miste om så många häftiga effekter som inte blev lika bra i vanlig version. Filmen slutade runt tolv och jag var skapligt trött kan man väl säga. Det där med att kolla på film är en funktion som inte finns i min kropp. Jag blir alltid så jävla trött.

Om jag var trött på kvällen så var det fan inget emot hur trött jag var imorse. Vi hade ställt klockan på 09:15 för att vara på stan när affärerna öppnade så att vi skulle hinna med allt som behövdes hinnas med idag. Vilket var och är en jävla massa grejer. Lunkade runt i varenda jävla affär inne i Eskilstuna och på Tuna Park tillsammans med Micke, Nils-Robin och Sandra. Tanken var att vi skulle köpa nyårskläder. Jag och Sandra kom hem tomhänta på den fronten. Jättekul, humöret var inte på topp kan jag ju säga. Jag tänker gå naken på nyår. Däremot kom jag hem med en "välbehövlig" oversize kofta och en ännu mer välbehövlig fickplunta.

Snart ska vi åka och hämta bräda och sånna där grejer hemma hos mig. Imorgon bär det nämligen av till Vemdalen tillsammans med ett gäng härliga människor. Jag ska tydligen åka snowboard och bli förbannad och göra mig illa. Och då ska ni alla veta att jag ALDRIG i hela mitt liv ens stått på varken ett par skidor eller en snowboard. Lär ju gå.. jävligt finfint. Men roligt ska det bli. Som fa-an. Stannar över nyår och det börjar mer likna en suparresa än en skidresa. Jag som hatar snö och älskar öl klagar inte.

Gott nytt år, fuckers.


[Kommentarer ]
Postat av: melina Stenkil

JAAAA det ska jag :D stannar tills den 19 juni! är allt bra med dig?

2009-12-29 @ 11:47:35
URL: http://melinaa.blogg.se/
Postat av: white t

HAVE FUN!

2009-12-30 @ 01:21:41
URL: http://whitet.blogg.se/
Postat av: mimi

Tack så mycket och detsamma snygging! Hoppas ni hade bäst på nyår!

2010-01-02 @ 14:38:12
URL: http://mimish.blogg.se/
Postat av: bex

sv; yes i 3D såg jag den! fyfan vad galet jävla bra den var!

2010-01-02 @ 15:55:58
URL: http://daddywontbehometonight.blogg.se/
Postat av: Josie

BLOGGA! ;)

2010-01-04 @ 21:53:20
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0