Gravity is letting go of me tonight

Jag är hemma själv en söndag för första gången på ehh.. flera månader? Kommer i vilket fall som helst inte ihåg senast jag segade runt utan Micke en sånhär dag. Känns fruktansvärt tråkigt och konstigt.

Fredagen spenderades hemma hos Micke. Jag och Sandra lyckades med att laga mat åt våra dudes under skrik och skratt. Sedan avnjöts den framför Idol-finalen. Ärligt talat brydde jag mig inte om vem som vann, men Erik gjorde vinnarlåten bäst så resultatet var värdigt! Vad som var värst var dock Eriks jävla flickvän som vägrade gå ner från scenen. Vi alla satt och skrek i soffan och bad henne gå ner. Men nej, hon stod kvar och krävde sin uppmärksamhet. Söndagens (dagens) One Tree Hill-avsnitt sågs även av den enkla anledningen att vi idag inte kommer kunna se det tillsammans. Jag och Micke låg sen vakna till sex kanske och sov till 14:40.. Fick skynda mig en aning för att hinna med tåget som gick vid fyra.

Åkte hem till Matilda som skulle bjuda på birthdayparty. Kvällen var mycket bra, men jag var tvungen att ta mig hem ganska så tidigt. Bilder kommer senare!

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0