Don't know how to sleep alone

Imorgon börjar jag senare än vanligt, tre timmar senare än vanligt, för att vara mer exakt. Trots att jag skulle kunna sitta uppe och göra diverse saker i nån/några timmar till så tänker jag faktiskt snart bege mig till sängen. Lyckades inte riktigt med konsten att sova natten till idag, låg bara och vred på mig och hoppades på att klockan aldrig skulle ringa. Så nu ska jag och John Blund göra ett nytt försök. Har ingen bok att läsa heller, för Marilyn Mansons självbiografi har inte riktigt lyckats fånga mig och Twilight vet jag inte vart den ligger någonstans. Så jag får väl rulla tummarna fram tills systemet stängs ner.

Puss och kram fuckers, see ya!


[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Haha det har jag aldrig tänkt på, men isf hellre "jag är så snygg", än dom andra två! Huua

2009-12-09 @ 09:48:03
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0