Wouldn't want to change a thing

Quick update, känner att det händer för mycket just nu för att jag ska kunna uppdatera regelbundet! Förhoppningsvis blir inte bloggen lidande, ska försöka hinna med oftare. Blir som sagt stadsparken idag också. Var där en stund efter skolan tidigare idag men kände att jag ville åka hem och lämna av/hämta lite grejer. Hade tänkt hinna med kvart i-bussen, men så blir det nog inte. Är man seg så är man. Kommer nog inte hem alltför sent, so don't worry! Bex, Evelina, Ida och hennes bf blir sällskapet ikväll! How lovely.


JA! Jag har andra kläder än Mötley-tröjan. Det lyckas bara alltid vara den jag har på mig när webcamen åker på.


[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Snygging!

2009-08-21 @ 21:36:57
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0