Funny the way it is

Vaknar återigen upp med huvudvärk. Känns som att den här sjukligheten automatiskt kommer för att skolan börjar närma sig. För vem var sjuk 20% av förra året? Jo, jag! Tror fan att jag är allergisk mot skolan. Nu är det i vilket fall som helst mindre än en vecka kvar. Allvaret drar igång på onsdag. Nej för i helvete, nu pratar vi inte mer om det. Förbud för att det nämns innan tisdag! Här ska inte deppas ihop.

Idag är det återigen 'spendera pengar' som står på schemat. Jag måste. Måste. Finns fortfarande för mycket som jag suktar efter som inte kan få ligga och ruttna i butiken. Idag tar jag mig dock, förhoppningsvis, till Skärholmen. Där vill man ju inte vistas mer än nödvändigt men deras utbud av affärer är snäppet bättre än här.

Nu blir det frukost, typ..




[Kommentarer ]
Postat av: Mimma

javisst är dom? =) inte sett nån här i stan med såna såååå sugen men hittar inte höga nånstans =(

2009-08-13 @ 13:01:05
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0