Gimme all your lovin'

Någon skippade Promoe. Höll på att frysa röven av mig och längtade hem till sängen. Inte för att jag faktiskt hamnade i sängen när jag väl kom hem. Men tanken var god. Träffade älskade Ida som jag aldrig träffar annars. Ibland inser man inte hur mycket man saknar någon förän man träffar den. Stötte på en massa annat trevligt folk man inte ser allt för ofta heller. Me like! Imorgon blir det stadsparken igen, dock i mer påklätt och rubbat tillstånd.

Trots att jag vill bombhota min skola så att den stängs ner kan den ibland ha sina fina stunder. Som imorgon när jag börjar 12:30. Det tackar, bugar och bockar jag för. Då hinner man ju lunka runt i sin egen takt på morgonen innan man ska pina sig iväg. Nu blir det sängen! Ska njuta av det faktum att jag får sova tre timmar längre imorgon än vad jag gjorde idag!

Puss honeypies


[Kommentarer ]
Postat av: thilda

längst fram på promoe för mig, och det va G-R-Y-M-T!

2009-08-21 @ 00:45:11
URL: http://thildss.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0