You better start frontin'

Kommer bara stundtals åt internet på min dator. Förstår inte vad problemet är och orkar fan inte bry mig just nu. Inte nog med det så har kit-objektivet till min Nikon dött. Först gick det varken att zooma in eller ut, jäveln hade totallåst sig. Och nu går det inte att fotografera alls. Okej att den inte används överdrivet ofta och att jag har tappat intresset - men jag ska väl fan inte straffas för det? Turligt nog har jag en pappa med Nikon-kamera så han ska komma förbi med sitt kit-objektiv senare! För kameran ska med ikväll! Den kanske inte används för konstnärliga bilder men festbilder = JA!


[Kommentarer ]
Postat av: M

Vi hade 2 olika flaskor,den ena heter Perlerose men den andra (som var de godaste rosévinet jag smakat)hittar jag inte namnet på!SKit irriterande men den är jätte rosa i färgen i en ofärgad flaska iaf.Smakar som smulltronsaft typ :)

Lovar att skriva namnet när jag hittar den :)!

2009-08-14 @ 16:16:58
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: Maria Nyberg

sv; oj tack så mycket :) Fast det är ju du också, så ;)

2009-08-14 @ 16:21:01
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0