I love the quiet of the nighttime

Jag vill inte gå och lägga mig. Men det kanske är dags att inse att min envishet inte alltid för med sig något gott. Dock har Barre (rektorn) varit schysst och gett mig sovmorgon imorgon. Annars hade jag fan tagit ut en själv. 11:50 kickar vi tydligen igång med teoretisk idrott. Ärligt talat, zzznark. Att det sen är matte som fortsättning känns inte så jävla mycket bättre. Fattas bara naturkunskap så har vi samlat alla mina favoritämnen på en och samma dag!

Nu har klockan passerat tolv och jag ska fan ge mig. Applåder, tack!

[Kommentarer ]
Postat av: wt

idag har det känts så jävla bra att ha tagit studenten. alla deppar för att "skolan börjaaar..". mohahaha :) (6)

2009-08-24 @ 00:55:12
URL: http://whitet.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig vecka! =) godnatt

2009-08-24 @ 01:49:27

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0