Fuck me like you hate me

Jag vet någon som kommer somna som ett litet barn ikväll. Fy fa-an vad sliten jag känner mig. Gnällde utav bara helvete under hela dagen idag. Inte nog med att jag inte kunde hålla käften under genomgångarna på grund av att det fanns FÖR mycket att prata om så ville jag bara elda ner hela skolfan och åka hem och sova. Rånade mig på pengar gjorde de också då matkortet inte fungerade. Och schemat vill man ju grina varje gång man ser. Dessutom har jag i princip bara nya lärare, jag som precis lärt mig tycka om de gamla..

Ok, jag var bara tvungen att få det ur mig? Nu är det slut på tråkigheterna. Kände dock att det var ett måste att skriva av mig all skit jag upplevt idag. Känns som att jag har lagom goda förutsättningar då jag är skoltrött utan att ens ha gått en hel dag. Damn.


Gammal bild..


[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0