Burn it to the ground

Det regnar. Fa-an alltså. Hela himlen har öppnat sig. Känns bra onödigt. Näst intill obefintliga shorts och basketlinne fungerar alltså inte så jävla bra att traska runt i. Blä. Jag som kan tycka att regn är riktigt mysigt känner nu att jag bara vill suga bort allt med en fet dammsugare. Men det är väl bara att acceptera att Gud också vill pissa ibland!

Komiskt nog hade jag dessutom ställt klockan idag, för att jag skulle hinna med att ta ut pengar till daddy och sen tajma in hans lunch och bli av med problemet. Tror ni att hans ens jobbade idag, eller? NEJ. Så jag hade kunnat sova en bra jävla massa timmar till.

Värdelös dag. Verkligen.


[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Hatar ovärda dagar, då vill man bara att det ska bli kväll så att man kan gå och lägga sig. Eller så vill man spola förbi dem.

2009-08-11 @ 17:29:11
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0