To hell with good intentions

Nu har jag blivit sjuk. Kunde ju ha kommit lite mer lägligt men det är bara att bita ihop och totalignorera. Idag ska inte kureras, idag ska tröstshoppas. Är fortfarande så sur att jag skulle kunna skjuta någon, välj vem du vill, över att Shinedown inte kommer till Sverige i november. Måste lugna ner mig genom att hala fram pengar över kassan och få något totalt onödigt tillbaka i en påse. Det är ju trots allt en av de sakerna jag gör bäst.

Hinner möjligtvis påbörja kureringen imorgon, för då är det torsdag, ja (har noll koll på dagarna).. Men jag lär totalförstöra det på fredag då det blir ner till beachen hela kvällen och långt in på natten med gamla klassen. Får istället komma med sjukdomen till skolan och sprida den som en löpeld över alla andra. Bra, då kanske de stänger ner skiten i en vecka eller två.

Nej, nu ska jag kissa, peta i mig något att äta och sen besöka duschen.


[Kommentarer ]
Postat av: Natalia

ååh!:) najs!:) stå eller sitt?:D



krya på dig!:)du får ju inte vara sjuk till konserten;)

2009-08-12 @ 12:42:42
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: katja

tänka sig, jag har oxå blivit sjuk :/ fy faan! man blir så jävla rastlös. Har tröstshoppat idag jag med. Smög ner på stan en snabbis

2009-08-12 @ 18:15:09
URL: http://katjamarianne.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0