The road to home

Kom precis innanför dörren. Dagen spenderades som ni säkerligen vet inne i stan med kära mormor. Shopping för fan! Lyckorus genom hela kroppen, men jag håller på det och visar imorgon vad som fick följa med hem. Blev en snabbvisit hem innan jag träffade upp Sussie!

Hon och Ida lämnade precis av mig, ni vet, jag är nämligen galet mörkrädd och vägrar gå hem själv. Gick säkerligen max 300 meter själv från ett villaområde, över en parkering till radhusområdet där jag bor. Och hjärtat gick i 180. Var helt säker på att någon skulle komma upp bakifrån och sätta handen över min mun eller att någon skulle stå och lura bakom hörnet. Åh, jag är så patetisk att jag bara vill dunka huvudet i väggen.

Nu blir det porrsurfning och sen Män som hatar kvinnor-läsning!


[Kommentarer ]
Postat av: kristina

Det var faktiskt smart !!! planera upp saker så tiden ska rinna iväg man borde skriva upp en liten lista vad man ska göra hahah ! Problemet är bara att få folk att haka på

2009-08-09 @ 00:33:32
URL: http://kristinask.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0