Sense the fire

Kom precis hem till mamma. Fan vilket medlidande jag får av alla! Hela mammas avdelning på jobbet har tydligen varit fett engagerade i min sjukdom. Japp, de trodde allihop att jag på fullaste allvar hade Svininfluensan. Riktigt så illa var det ju självklart inte, men skapligt roligt att alla varit oroliga och tyckt så synd om mig.

Nu börjar det dock gå för långt, i alla fall från mammas sida. Hon vill isolera mig, göra mig frisk. Hon vill absolut inte att jag rör mig utanför dörren i helgen. Men eftersom hon vet att det inte är någon mening med att argumentera emot mig har hon gett upp. Jag ska till skolan imorgon. Har nog aldrig varit så lycklig över att få gå till skolan någonsin. Men det är inte det minsta kul att bara ligga hemma och bygga berg av snorpapper.

Operation: kurera Michaela går snart in i sin sista fas, vilken innebär en uppfräschning. Här ska pimpas! Och sen är jag nog good to go.

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0