Save me

Kan inte komma åt internet på min bebis. Och det är en av väldigt många saker som kan göra mig fullkomligt galen. Boken som låg närmast fick agera slagpåse och känna på hur det var att slängas ner i golvet. Galet tur att det inte var något mer ömtåligt som fanns till hands. För behärskning är inte min starka sida. En ihopsättning av alla möjliga svordomar slank nog ur min mun också.

Den stationära var dock ledig så jag kunde stilla mitt begär, men jag vill ha min egen ju! Här sitter man inte mer än nödvändigt.. Har precis läst de bloggarna jag alltid läser, vilket fan inte är många och hör och häpna - nu tror jag faktiskt att jag ska bege mig till sängen! Tror inte att jag har krypit ner där innan tolv sedan jag jobbade i början på juli. Lite stolt är jag allt!

Puss babies


[Kommentarer ]
Postat av: Mimma

Nope, ingen av dom affärerna finns här i stan =( men nu har du gjort mej till världens gladaste om de finns o beställa =)

2009-08-14 @ 11:34:33
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0