Pain, I can't get enough

Mitt humör är inte att leka med för tillfället. Har inte varit så arg som jag är nu på flera månader. Jag är vanligtvis småirriterad ganska ofta under hösten, vintern och våren. Men under sommaren har det släppt totalt. Jag har bara blivit smått irriterad över något och sen gått vidare. MEN FAN INTE NU.

Det började igår med att jag vaknade till ett hem i kaos, som det brukar vara hemma hos mamma. Kände hur kroppen fylldes av hat men släppte det när jag kom på att jag skulle byta hem samma dag. Började packa ner kläder och insåg till min stora fasa hur mina älskade, älskade, verkligen älskade lackleggings totalförstörts i tvätten. Det var stripes över hela benen där lacken försvunnit. Helvete var det enda rätta ordet. Fick mamma att lova att köpa nya till mig, tack gode gud för det.

Sedan dess har jag börjat lugna ner mig, men nu kom det som fick bägaren att rinna över. Skulle skruva ihop klädställningen som ska in i mitt rum och tror ni det fungerar eller? NEJ. Jag fattar inte ett enda jävla skit av beskrivningen och inget passar. Satan i gatan vad lack jag är. Och inte nog med det så har jag mens ovanpå allting.

Döda mig, jag orkar fan inte.


[Kommentarer ]
Postat av: amanda

ta ett djupt andetag och räkna till tio. det funkar inte, men det känns bra att ha försökt bli av med all ilska.

2009-08-17 @ 17:09:17
URL: http://amandaengland.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0