Lights will guide you home


Jag ska se Coldplay på lördag. Har inte riktigt förstått det ännu. Har inte ens tänkt på det speciellt mycket. Men det slog mig idag att fan, jag ska verkligen få höra Fix You live - och säkerligen fälla en eller 23 tårar. Jag ska verkligen få höra pianointrot till Clocks och ja för i helvete, The Scientist kommer jag få på köpet också! Kommer så väl ihåg när jag skrev det här. Då var det 253 dagar kvar. Nu är det.. 3. 250 dagar har passerat och jag vet inte vart de har tagit vägen.

Låtlistan har jag äntligen fått tag i också. Den ser ut något såhär ungefär, för er med Spotify.

[Kommentarer ]
Postat av: Hedvig

Åh nej vad roligt! Fyfan vad jag skulle vilja se dom..! Jag kan inte ens tänka mig hur magiskt det kommer vara när de spelar Fix You, så sjukt bra låt! Ah jag får rysningar av bara tanken:P

2009-08-20 @ 12:58:01
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0