Kick me, kill me

Jag vet fan inte vad det är med mig, om det beror på att förkylningen fortfarande är närvarande eller om det är någon annan kul anledning.. men fy fuck vad trött jag är! Fyra sidor matte ovanpå det och en lekledar-roll hemma hos mina kusiner. Kunde inte ha bett om en bättre söndag.

[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Ja, det är ju grymt kul! Det är så få bloggar jag läst sedan jag själv började så dem jag har följt är mina favoriter!



Men orka. Jag hade också lackat ur! Men har hon tagit bort bloggen helt nu eller har hon bara ändrat designen och slutat kopiera dina inlägg?

2009-08-30 @ 13:30:15
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Josie

Jaha då förstår jag! Det är ju nästan ännu mer störande, när någon kopierar ens design (särskilt när man har gjort en egen helt personlig - då blir man riktigt förbannad)



Ja visst gör det. Det är lite roligt faktiskt :)

2009-08-30 @ 14:13:06
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0