Just to get high



Första dagen avklarad. Den teoretiska idrotten bestod av frågesport. Jag som är totalt ointresserad av all sport frutom basket failade ju totalt. Men lärt mig en satans massa nya saker har jag ju dock, inget jag kommer ihåg däremot. Och sen var det matten.. Jag satt som ett ? under större delen av lektionen. Det här kommer säkert gå superbra! Tur nog att det finns facit längst bak i böckerna.

Så fort jag kom innanför dörren hemma slet jag av mig jeansshortsen och drog upp håret i en knut och hasade mig nerför trappan till mitt rum. Och här sitter jag nu! Med White Lies ur högtalarna. Kvalitets-tid kan vi kalla det. Spotify och jag. Jag och Spotify.

[Kommentarer ]
Postat av: Hedvig

Jag har lyssnat lite på White Lies nu i eftermiddag, asbra ju! Kan tänka mig att de var bra live!:)

2009-08-24 @ 18:53:04
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0