It just feels so good



Imorgon är det tillbaka till verkligheten, till alla satans tråkiga dagliga rutiner. Som att åka kollektivtrafik till exempel. Försöker se det positivt. Jag tycker att det kan vara helt okej att åka tåg, med rätt mängd folk (dvs tomt på stolen bredvid) och galet hög musik i lurarna. Dessutom får jag ju komma tillbaka till skolan och jävlas med Oliver igen! Oliver, Oliver, Oliver.. Är det någon som verkligen går mig på nerverna så är det fan du, men lika mycket tycker jag om dig för det!

Har ljuva planer på hur jag ska göra din höst till ett helvete, fucker. Och by the way, hoppas att du får göra lumpen! Bara för att jag vet att du inte vill.


[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0