I'm in over my head



Satan i gatan vad trött jag är. Sitter mest och stirrar mig blind på datorn och önskar att jag kunde transportera mig till sängen. Vore inte det jävligt fint? Bara tänka att man vill ligga där och så vips, gör man det! Riktigt så underbar är inte verkligheten. Och tar jag mig dessutom en titt på sängen är den full av kläder och annat trams. Blir nog bara att skyffla ner det på golvet och ta tag i skiten imorgon - eller aldrig!

Imorgon är den dagen då jag får klaga över att det är skola på onsdag här på bloggen. Tro inte att jag har glömt det! Puss och godnatt.


[Kommentarer ]
Postat av: sandra

Jag håller med dig helt! Ingen ny artist som finns nu kommer någonsin bli lika stora som tex Mötley Crue oc AC/DC! Det är sån jävla skillnad.

2009-08-18 @ 12:16:44
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Precis. Det är så jävla illa, för vad händer när dom dör? Vem ska ge oss alla dessa nya hitlåtar!

2009-08-18 @ 12:51:03
URL: http://ksandra.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0