If it means a lot to you

Jag tycker att det är underbart hur mycket mitt läsarantal har ökat. Redan vid 12 på dagen har jag kommit upp i samma mängd som jag tidigare gjorde under ett helt dygn. Så nu ska jag försöka please-a er till tusen. Or not! Men jag måste säga att det är en rejäl ego-boost.

Hamnade på stranden imorse. Min gamla favorit, Brandalsund. Har spenderat många dagar där under mina år. Men det var förjävla varmt och vattnet var förjävla kallt. Kan det bli en sämre kombo? Pinade mig därför igenom solandet med näsan nergrävd i Män som hatar kvinnor (jag vet att jag är ljusår efter alla andra). Går inte att lägga den ifrån sig.. Så nu ska jag fortsätta läsa fram tills Bex anländer.

Puss!


[Kommentarer ]
Postat av: BECITAH

Answer: Jaa, jag kan inte låta bli att läsa mitt horoskop regelbundet (;



Kul att besökarna blir fler (; Men jag läser din blogg och du är faktiskt värd dom, ahahah vilken fjäskis jag låter x)

2009-08-05 @ 17:45:19
URL: http://becitah.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0