I can only imagine


Innan mobilen inhandlades tidigare idag hamnade jag nere på stan. Provade skorna med stort S. Om jag tyckte de var snygga på bild så var det inget i jämförelse med hur snygga de var när de fint stod där på hyllan. Och om jag tyckte att de var kickass på hyllan så var det inget i jämförelse med hur galna de var på. Kommer inte kunna hålla mig borta från att köpa dem. Jag bara vet det. Så det är kanske lika bra att bara ge med sig på en gång?

Kvällen har inte mycket att erbjuda. Blir jag och mobilen som får leka. Är stört sugen på att ge mig ut och cykla. Men dessvärre kan det bli svårt då hela framhjulet på min älskade racercykel är snett.. det går inte ens att ta sig fram om man inte har mad skills och kan cykla på endast bakhjulet! Och mycket kan jag, men inte det!


[Kommentarer ]
Postat av: Mimmi

Röda Converse är så jäävla snyggt! Jag sjäälv är för feg för att ha såna färger, så jag kör på vitt!



Och jag måste säga att det är jäääävligt skönt o cykla! :p

2009-08-07 @ 20:58:56
URL: http://mutherfuckeroftheyear.blogspot.com

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0